Forum Krol Szamanow Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Poziomy umiejętności Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Rio
Amator



Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z wielkiego Miasta

PostWysłany: Nie 23:45, 07 Maj 2006 Powrót do góry

I Jedność Ducha:
Jest to podstawowa umiejętność każdego szamana. Polega na umieszczeniu ducha w sobie, dzięki czemu zyskujemy jego umiejętności. W wyglądzie zewnętrznym nic się nie zmienia, ale są wyjątki np. Drobiażdżki. U Trey'a po Jedności Ducha z Corey pojawiają się oczy tegoż duszka na opasce.
ImageImage


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rio
Amator



Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z wielkiego Miasta

PostWysłany: Nie 23:54, 07 Maj 2006 Powrót do góry

II Kontrola Ducha (OverSoul):
Umiejętność, którą posiada każdy szanujący się szaman. Polega na umieszczeniu ducha w przedmiocie, co daje lepszy efekt niż Jedność, bo jak wiemy, żywe ciało jest kiepskim medium. Po takim umieszczeniu przedmiot "płonie" Furyoku szamana. Pamiętacie jak Rio walczył z takim kucharzem? Oboje mieli taką Kontrolę Ducha. A Trey, gdy walczył z Yoh? (Jak zwykle wyjątek, bo na desce pojawiły się oczy Corey).
Jeśli szaman ma sporo Furoku, to może je użyć do częściowej materializacji ducha np. Yoh kiedy walczył z Silvą, Cios Nipopo Trey'a czy Gardłowy Atak Rio. Jeżeli szaman ma jeszcze więcej Furyoku to może bardziej zmaterializować ducha np. Yoh po wyjściu z tunelu tartaru, Len czy Rio z zieloną głową Tokageroh na mieczu. Szaman potrafi także użyć 100% Furyoku a wtedy duch materializuje się od pasa w górę (no i jest większy). Kontrolą ducha w pewien sposób można nazwać umiejętności Doshi, bo przecież umieszcza ducha w martwym ciele. W niektórych przypadkach, szamani, oprócz swego głównego ducha stróża mają też cząstkę innego ducha jak np. Rio-Tokageroh z Yamatano Orochi, czy Joco-Mic z Oroną.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rio
Amator



Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z wielkiego Miasta

PostWysłany: Pon 0:04, 08 Maj 2006 Powrót do góry

III Łączenie Duchów:
Jest to technika którą potrafią nieliczni. Polega ona po prostu na połączeniu samych duchów bądż też ich mocy. Przykładem tu będzie Silva i jego Silvery, czyli połączenie duchów. Natomiast Pino i reszta Ice Team'u po połączeniu mocy Badbh'y, Vodianoi'a i Deth the Viking'a tworzą Viking Ship.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rio
Amator



Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z wielkiego Miasta

PostWysłany: Pon 0:05, 08 Maj 2006 Powrót do góry

IV Fuzja Ducha:
Jest to dość ciekawy poziom umiejętności szamana. Jest to jakby połączenie Jedności Ducha (bo umieszczasz go w sobie) orza Kontroli Ducha (emanujesz Furyoku, materializują się niektóre rzeczy). Taką techniką może się poszczycić Cocolove.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rio
Amator



Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z wielkiego Miasta

PostWysłany: Pon 0:17, 08 Maj 2006 Powrót do góry

V Duża Kontrola Ducha (Big OverSoul):
Trudna technika, ktróą szamani poznają na granicy swych możliwości. Szman używa całego swego Furyoku (a ma go dużo) aby całkowicie zmaterializować i "zmutować" swego ducha. Nasi bohaterowie zdobywają tę umiejętność po przeczytaniu dziennika Zeke'a. Co do "mutacji" jest wyjątek-tylko Amidamaru się nie zmienia.

ImageImage


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rio dnia Pon 0:27, 08 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Rio
Amator



Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z wielkiego Miasta

PostWysłany: Pon 0:26, 08 Maj 2006 Powrót do góry

VI Podwójne Medium:
Gdy szaman ma za dużo Furyoku aby umieścić ducha w jednym przedmiocie, używa dwóch (logiczne, nie?). Wtedy duch materializuje się na kształt bazowego medium czyli np. Amidamaru po umieszczeniu w mieczu a następnie w Antyku przyjmuje postać gigantycznego miecza, a np. Bason po umieszczeniu w Guan-Dao a póżniej w Mieczu Błyskawicy zamienia się w gigantyczne Guan-Dao. Oczywiście w ta forma może wyewulować w lepszą, niewiele się zmieniając np. kiedy Yoh walczy z Ice Team'em.

ImageImage


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
krach
Szkoleniowiec



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z twojego domu

PostWysłany: Wto 3:38, 21 Lis 2006 Powrót do góry

mam pytanko czy w turnieju im większe się ma kd tym lepszą można zrobić kontrole ducha (np. mam kd:2 to moge zrobić Over Soul)?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lenny
Moderator



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 1066 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 6:32, 26 Lis 2006 Powrót do góry

Nie oversoul od 5 dopiero!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT + 13 Godzin